Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Biała Podlaska

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Geodezji
Kierownik
Adres komórki

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

Telefon
83 341 69 29, 83 341 61 28
Email

Informacje dodatkowe

Do podstawowego zakresu działania Referatu Geodezji należy w szczególności:

  1. prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, w tym:
    a) prowadzenie baz danych: ewidencji gruntów i budynków, geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
    b) tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych: rejestru cen i wartości nieruchomości, szczegółowych osnów geodezyjnych, obiektów topograficznych,
    c) tworzenie i udostępnianie standardowych opracowań kartograficznych: mapy zasadnicze, mapy ewidencyjne,
    d) weryfikacja opracowań przyjmowanych do zasobu,
    e) gromadzenie cyfrowych zbiorów kopii dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych i zasilanie nimi systemu informatycznego,
    f) udostępnianie zasobu i wydawanie wytycznych dla wykonawstwa geodezyjnego,
    g) naliczanie opłat za udostępnienie zasobu, uwierzytelnienie dokumentów oraz koordynację usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
  2. koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu,
  3. zakładanie osnów szczegółowych,
  4. ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych,
  5. utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności,
  6. udostępnianie wypisów z rejestru ewidencji gruntów i budynków oraz wykonywanie wyrysów,
  7. rejestrowanie cen i wartości nieruchomości oraz udostępnianie tych danych,
  8. sporządzanie powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją,
  9. przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości,
  10. realizacja zadań związanych z klasyfikacją gleboznawczą gruntów oraz aktualizacją użytków gruntowych,
  11. zlecanie, nadzór i odbiór robót geodezyjnych wynikających z zadań starosty,
  12. prowadzenie baz danych dla miasta wchodzących w skład Systemu Informacji Przestrzennej i udostępnianie ich poprzez Geoportal.

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
kierownik referatu
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 3, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

telefon: 83 341 68 29

Obowiązki:

kierowanie pracą Referatu Geodezji


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
ds. prowadzenia miejskiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 4, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

Obowiązki:

przyjmowanie zgłoszeń i kontrola opracowań geodezyjnych i kartograficznych, udzielanie informacji na temat państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
specjalista ds. ewidencji gruntów i budynków
Okres obejmowania stanowiska:
od 2020-03-02

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
ds. prowadzenia miejskiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 4, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

Obowiązki:

prowadzenie i bieżąca aktualizacja w systemie numerycznym kartograficznej części zasobu oraz aktualizacja innych dokumentów znajdujących się w zasobie


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
ds. uzgadniania i koordynacji dokumentacji projektowej
Godziny przyjęć i nr pokoju:

Pokój nr 4, 7:30-15:30.

Obowiązki:

Uzgadnianie i koordynacja dokumentacji projektowej.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
ds. prowadzenia miejskiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. 4, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Specjalista
Okres obejmowania stanowiska:
od 2022-02-02
Godziny przyjęć i nr pokoju:

Pok nr 2.


(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
kierownik referatu
Okres obejmowania stanowiska:
do 2019-03-31
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 3, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
ds. uzgadniania i koordynacji dokumentacji projektowej
Okres obejmowania stanowiska:
do 2018-03-28
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 7, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

Obowiązki:

obsługa spraw związana z pracą Zespołu ds. Koordynacji Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu na terenie miasta Biała Podlaska, prowadzenie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
ds. ewidencji gruntów i budynków
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój  2, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

Obowiązki:

prowadzenie ewidencji gruntów, budynków i lokali


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
ds. ewidencji gruntów i budynków
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 2, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

Obowiązki:

prowadzenie ewidencji gruntów, budynków i lokali


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
inspektor
Okres obejmowania stanowiska:
do 2016-06-01
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 3, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

Obowiązki:

kierowanie pracą Referatu Geodezji


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
ds. ewidencji gruntów i budynków
Okres obejmowania stanowiska:
do 2016-07-28
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 2, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

Obowiązki:

prowadzenie ewidencji gruntów ,budynków i lokali, wydawanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
ds. uzgadniania i koordynacji dokumentacji projektowej
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 7, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

Obowiązki:

obsługa spraw związanych z pracą Zespołu ds. Koordynacji Usytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu, prowadzenie warstwy ZUDP w bazie mapy numerycznej


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Administrator Administrator
Data wytworzenia informacji:
2019-10-07
Osoba wprowadzająca informację:
Czerkies Maciej
Dodano do BIP dnia:
2015-07-07