Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Biała Podlaska

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Urbanistyki
Kierownik
Adres komórki
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 3
Informacje dodatkowe

Do podstawowego zakresu działania Referatu Urbanistyki należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw z zakresu warunków zabudowy i ustalenia lokalizacji celu publicznego oraz prowadzenie rejestrów decyzji;
  2. prowadzenie spraw z zakresu ustalenia lokalizacji dróg publicznych;
  3. opracowywanie opinii urbanistycznych;
  4. udzielanie informacji o przeznaczeniu terenu w obowiązujących planach oraz informacji o położeniu działek na wyznaczonych obszarach zdegradowanych i obszarach rewitalizacji;
  5. wydawanie opinii o podziałach działek;
  6. wydawanie wypisów i wyrysów ze studium oraz planów miejscowych;
  7. prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami z tytułu obniżenia wartości nieruchomości wynikających z uchwalonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  8. prowadzenie spraw związanych z opłatami z tytułu wzrostu wartości nieruchomości wynikających z uchwalonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  9. prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;
  10. prowadzenie gminnej ewidencji zabytków;
  11. podejmowanie działań w celu zabezpieczenia zabytków budowlanych oraz współdziałanie z konserwatorem zabytków w zakresie użytkowania tych obiektów;
  12. współpraca z innymi wydziałami w zakresie przedsięwzięć inwestycyjnych miasta;
  13. dokonywanie analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta oraz analizy wniosków w sprawie sporządzania planów;
  14. dokonywanie oceny aktualności studium i planów miejscowych;
  15. obsługa miejskiej komisji urbanistyczno–architektonicznej;
  16. opracowywanie ekofizjografii do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  17. prowadzenie obsługi formalno–prawnej przy sporządzaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta;
  18. sporządzanie koncepcji rozwiązań urbanistycznych;
  19. opracowywanie wytycznych do projektowania zagadnień złożonych przestrzennie;
  20. gromadzenie materiałów naukowych i prawnych w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki, architektury i budownictwa;
  21. gromadzenie materiałów wyjściowych do opracowań planistycznych (mapy, wytyczne konserwatorskie, ekspertyzy ekologiczne, dane demograficzne);
  22. prowadzenie studiów i analiz oraz przygotowanie uchwały reklamowej określającej zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń;
  23. współdziałanie z jednostkami samorządu województwa w zakresie planowania przestrzennego;
  24. prowadzenie studiów i analiz oraz przygotowanie miejscowego planu rewitalizacji;
  25. rozpatrywanie wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej oraz przygotowywanie uchwały o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej;
  26. prowadzenie studiów i analiz oraz przygotowanie lokalnych standardów urbanistycznych;

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik referatu
Godziny przyjęć i nr pokoju:

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, pokój 217


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Główny specjalista ds. planowania przestrzennego
Godziny przyjęć i nr pokoju:

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, pokój 206


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Starszy specjalista ds. planowania przestrzennego
Godziny przyjęć i nr pokoju:

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, pokój 206


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Podinspektor ds. planowania przestrzennego
Godziny przyjęć i nr pokoju:

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, pokój 206


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. planowania przestrzennego
Godziny przyjęć i nr pokoju:

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, pokój 207


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. planowania przestrzennego
Godziny przyjęć i nr pokoju:

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, pokój 207


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Starszy specjalista ds. lokalizacji inwestycji
Godziny przyjęć i nr pokoju:

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, pokój 209


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Specjalista ds. lokalizacji inwestycji
Godziny przyjęć i nr pokoju:

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, pokój 209


(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Główny specjalista ds. lokalizacji inwestycji
Okres obejmowania stanowiska:
od 2021-02-22

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2023-02-06
Godziny przyjęć i nr pokoju:

Pokój 206, od 7:30 do 15:30.


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Romaniuk Sławomir
Data wytworzenia informacji:
2020-07-31
Osoba wprowadzająca informację:
Czerkies Maciej
Dodano do BIP dnia:
2015-07-07