Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Biała Podlaska

JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Wydział Budżetowo-Księgowy
Naczelnik
Adres komórki

ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

Telefon
83 341 69 53
Informacje dodatkowe

Do podstawowego zakresu działania Wydziału Budżetowo-Księgowego (BK) należy w szczególności:

1) opracowywanie projektu budżetu Miasta Biała Podlaska oraz przygotowywanie projektów uchwał rady miasta oraz zarządzeń prezydenta miasta dotyczących zmian w budżecie miasta;

2) opracowywanie zbiorczego planu finansowego budżetu miasta, dokonywanie zmian oraz informowanie jednostek podległych o tych zmianach;

3) opracowywanie projektu wieloletniej prognozy finansowej oraz przygotowywanie projektów uchwał rady miasta i zarządzeń prezydenta miasta w zakresie zmian w wieloletniej prognozie finansowej;

4) sporządzanie rocznych informacji opisowych z przebiegu wykonania budżetu;

5) nadzór i kontrola gospodarki finansowej jednostek objętych budżetem miasta;

6) sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych i w zakresie operacji finansowych;

7) sporządzanie łącznych sprawozdań finansowych;

8) sporządzanie skonsolidowanego bilansu jednostki samorządu terytorialnego;

9) współpraca w zakresie planowania i sprawozdawczości z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi, jednostkami organizacyjnymi podległymi radzie miasta oraz instytucjami zewnętrznymi;

10) opracowywanie, przy współpracy z Wydziałem Organizacyjnym i Kadr, planów wydatków osobowych Urzędu Miasta;

11) obsługa płacowa Urzędu Miasta, w szczególności naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń i innych należności wynikających ze stosunku pracy pracowników Urzędu, z tytułu umów cywilno-prawnych oraz innych wypłat;

12) wykonywanie czynności płatnika w zakresie ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, Funduszu Pracy oraz w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych;

13) rozliczanie wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych;

14) obsługa finansowo-księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;

15) obsługa finansowo-księgowa Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej;

16) obsługa kasowa Urzędu Miasta;

17) prowadzenie scentralizowanych rozliczeń podatku VAT Gminy Miejskiej oraz ich obsługa finansowo-księgowa;

18) kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym;

19) współpraca z bankami w zakresie obsługi bankowej budżetu Gminy Miejskiej oraz w zakresie zaciągania zobowiązań z tytułu kredytów, pożyczek, emisji obligacji i innych tytułów dłużnych;

20) opracowywanie dokumentacji opisującej przyjęte zasady rachunkowości.


Komórka nadrzędna
Komórki podległe

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
naczelnik
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 130


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
podinspektor ds. płac
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 115

Obowiązki:

naliczanie wynagrodzeń


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
inspektor ds. planowania i sprawozdawczości
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 118

Obowiązki:

planowanie i sprawozdawczość Gminy Miejskiej


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor
Okres obejmowania stanowiska:
od 2025-04-22
Godziny przyjęć i nr pokoju:

Pokój 115


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
pomoc administracyjna
Godziny przyjęć i nr pokoju:

kasa Urzędu Miasta

Obowiązki:

obsługa kasowa Urzędu Miasta


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Pomoc administracyjna
Okres obejmowania stanowiska:
od 2024-09-17
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 118

Obowiązki:

planowanie i sprawozdawczość Gminy Miejskiej


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
insepktor ds. płac
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 115

Obowiązki:

naliczanie wynagrodzeń


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
inspektor ds. planowania i sprawozdawczości
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 118

Obowiązki:

planowanie i sprawozdawczość Gminy Miejskiej


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
pomoc administracyjna
Godziny przyjęć i nr pokoju:

kasa Urzędu Miasta

Obowiązki:

obsługa kasowa Urzędu Miasta


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Wakulska Edyta
Data wytworzenia informacji:
2024-11-13
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2013-04-04