Szczegółowe dane komórki
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, pok 220
Do zadań Sekretarza miasta należy w szczególności:
1) zapewnienie warunków sprawnego działania urzędu oraz prawidłowego wykonywania zadań;
2) nadzór nad mieniem urzędu i środkami budżetowymi przeznaczonymi na koszty jego funkcjonowania;
3) nadzór nad przygotowaniem raportu o stanie gminy;
4) nadzór nad sprawami organizacyjnymi, szkoleniowymi i osobowymi pracowników urzędu;
5) nadzór nad przestrzeganiem zasad instrukcji kancelaryjnej, kodeksu postępowania administracyjnego, organizacji i dyscypliny pracy;
6) koordynacja działań związanych z udzielaniem odpowiedzi na zapytania o informacje publiczne;
7) nadzór nad przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów i referendów;
8) przedkładanie projektów zarządzeń prezydenta, a w szczególności w sprawie regulaminu organizacyjnego i regulaminu pracy;
Pracownicy
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, II piętro, pokój 220, tel. 83 341 61 03, e-mail: artur.zukowski@bialapodlaska.pl