Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Biała Podlaska

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Referat Urbanistyki
Kierownik
Adres komórki
ul. Marsz. J. Piłsudskiego 3
Informacje dodatkowe

Do podstawowego zakresu działania Referatu Urbanistyki należy w szczególności:

  1. prowadzenie spraw z zakresu warunków zabudowy i ustalenia lokalizacji celu publicznego oraz prowadzenie rejestrów decyzji;
  2. prowadzenie spraw z zakresu ustalenia lokalizacji dróg publicznych;
  3. opracowywanie opinii urbanistycznych;
  4. udzielanie informacji o przeznaczeniu terenu w obowiązujących planach oraz informacji o położeniu działek na wyznaczonych obszarach zdegradowanych i obszarach rewitalizacji;
  5. wydawanie opinii o podziałach działek;
  6. wydawanie wypisów i wyrysów ze studium oraz planów miejscowych;
  7. prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami z tytułu obniżenia wartości nieruchomości wynikających z uchwalonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  8. prowadzenie spraw związanych z opłatami z tytułu wzrostu wartości nieruchomości wynikających z uchwalonych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  9. prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz wniosków o ich sporządzenie lub zmianę;
  10. prowadzenie gminnej ewidencji zabytków;
  11. podejmowanie działań w celu zabezpieczenia zabytków budowlanych oraz współdziałanie z konserwatorem zabytków w zakresie użytkowania tych obiektów;
  12. współpraca z innymi wydziałami w zakresie przedsięwzięć inwestycyjnych miasta;
  13. dokonywanie analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym miasta oraz analizy wniosków w sprawie sporządzania planów;
  14. dokonywanie oceny aktualności studium i planów miejscowych;
  15. obsługa miejskiej komisji urbanistyczno–architektonicznej;
  16. opracowywanie ekofizjografii do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
  17. prowadzenie obsługi formalno–prawnej przy sporządzaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta;
  18. sporządzanie koncepcji rozwiązań urbanistycznych;
  19. opracowywanie wytycznych do projektowania zagadnień złożonych przestrzennie;
  20. gromadzenie materiałów naukowych i prawnych w zakresie planowania przestrzennego, urbanistyki, architektury i budownictwa;
  21. gromadzenie materiałów wyjściowych do opracowań planistycznych (mapy, wytyczne konserwatorskie, ekspertyzy ekologiczne, dane demograficzne);
  22. prowadzenie studiów i analiz oraz przygotowanie uchwały reklamowej określającej zasady i warunki sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń;
  23. współdziałanie z jednostkami samorządu województwa w zakresie planowania przestrzennego;
  24. prowadzenie studiów i analiz oraz przygotowanie miejscowego planu rewitalizacji;
  25. rozpatrywanie wniosków o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej oraz przygotowywanie uchwały o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej;
  26. prowadzenie studiów i analiz oraz przygotowanie lokalnych standardów urbanistycznych;

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Główny specjalista ds. lokalizacji inwestycji
Okres obejmowania stanowiska:
od 2021-02-22

Imię i nazwisko:
Okres obejmowania stanowiska:
od 2023-02-06
Godziny przyjęć i nr pokoju:

Pokój 206, od 7:30 do 15:30.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
ds. planowania przestrzennego
Godziny przyjęć i nr pokoju:

godziny przyjęć:7:30-15:30, pokój 206, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

Obowiązki:

Planowanie przestrzenne


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor ds. planowania przestrzennego
Okres obejmowania stanowiska:
od 2021-12-15
Godziny przyjęć i nr pokoju:

Pokój 206.


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
kierownik referatu
Godziny przyjęć i nr pokoju:

godziny przyjęć:7:30-15:30, pokój 206, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

Obowiązki:

Planowanie przestrzenne


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
ds. planowania przestrzennego
Godziny przyjęć i nr pokoju:

godziny przyjęć:7:30-15:30, pokój 207, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3

Obowiązki:

Sprawy organizacyjne, planowanie przestrzenne, wypisy i wyrysy z miejscowych planów


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Specjalista ds. lokalizacji inwestycji
Godziny przyjęć i nr pokoju:

ul. Marsz. J. Piłsudskiego 3, pok. 209


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Romaniuk Sławomir
Data wytworzenia informacji:
2020-07-31
Osoba wprowadzająca informację:
Czerkies Maciej
Dodano do BIP dnia:
2015-07-07